tirsdag 24. april 2012

Etter atombomben kommer puppene frem

I dag tok jeg nye bilder på skolen.

Jeg har brukt to uker på å lage et armsmykke i kobber med en masse "rustne" kjettinger på og i dag fikk jeg endelig sett den på en modell med styling og sminke.

Når jeg sminker handler det ofte om en karakter jeg skaper inni hodet mitt og hver gang jeg lykkes i å skape dette i virkeligheten føles det ut som om jeg går rundt med gigantiske barbiedukker/actiondukker/whatever..fantasifostre.
Du får ikke mer verdsettende blikk enn mitt når jeg har fått lov til å gjøre hva jeg vil med deg.. Høhø.


Modell Cara Lien
Foto av meg

Hun skal forestille en slags post-apokalyptisk amasone, ca. 2 generasjoner etter at verden ble "levelig igjen".
Hun lever i ruinene av en storby, sammen med en gruppe kvinner lik henne selv og dreper lett.
Armpynten funger som et slags skjold, men ville ikke anbefalt dere dette om dere skulle havne i denne situasjonen..
0,55 millimeter tykk kobber på kun en arm og bar overkropp er nok ikke det som holder deg i live lengst i en verden full av muterte zombier og monsterinsekter.
Bruk gjerne litt mer klær om dere skal løpe rundt og være ninjaer.


Takk til Cara, som lot meg ta på puppene hennes i hele dag og takk til min lærer David, som lærte meg å få skinnende ny kobber til å se ut som at den hadde ligget på bunnen av havet cirka 200 år.
Alkymi is da shit!

Takk for i dag og tudelu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar