torsdag 5. juli 2012

Indian summer

I dag har jeg tatt bilder i hagen med Marie Natalie Funjem Kroghen.
Dette er første gang jeg prøver å kun bruke naturlig lys på egne bilder og jeg er kjempefornøyd.
Det er bare veldig trist at vi i Norge ikke har så mange soldager i året jeg kan bruke til fotografering..

 I dag hadde jeg lyst til å gå for en "normal" sminkestil, men måtte likevel tilføye noe annerledes.
Derfor har jeg malt en masse ting på armene til Marie som jeg ikke tror betyr noenting, om det gjør det så vet jeg i hvertfall ikke hva.. Jeg fant inspirasjon på google, så.

 Marie har surret seg fast i plommetreet vårt og kommer seg ikke løs.


 Jeg håper å se en masse jenter på byen som har tegna på seg selv med sprittusj i nærmere fremtid.


 Snart blir det obligatorisk med toppløsbilder under hver fotoshoot.




Jeg stikker til Thailand i tre uker, så da blir det ingen oppdateringer.

Tudelu folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar