fredag 12. oktober 2012

Hei... Hallo! (NB! EGOPOST)

Hei, her er jeg da. Igjen.

Jeg skulle egentlig bare ta meg tre uker fri fra bloggen, men så oppstod noen personlige problemer lettere kjent som "mere sommerferie", "latskap" og "ingen inspirasjon"...
Vi kjenner dem alle, de fleste.. noen av oss?

Jeg har ikke tatt så mye bilder i det siste, men det har skjedd mye oppå hodet mitt...
Det får være bra nok for dere som faktisk leser det jeg skriver her.

(Nå som jeg har skrevet og puttet ut bilder på dette innlegget får jeg bare korrigere på det at jeg HAR tatt enormt mye webcam-bilder, OG dette er et innlegg med mitt ansikt x mange.. Så.. Vær forberedt!)

BTW, slik så jeg ut før:


Sommeren/tidlig vår 2012 på Marte sitt hode;

 Plutselig ville jeg barbere halve hodet.
Mest sannsynlig veldig inspirert av Yo-Landi Visser fra Die Antwoord.
MEN; jeg forstod ikke barbermaskinen og klarte å stille den inn på det korteste, derfor ble det SUPERkort.
Så kort at nyfødte barn ville ta på skallen min!

Hentesveis funket ikke....

Så da bleket jeg alt og håpet det funket.
Og de lærde strides....

Selv om jeg satte det i en hestehale.

Hentesveis fungerte fremdeles ikke....

Også dro jeg til Thailand, hvor håret mitt vokste og ble krøllete.

Vokste veldig, ble mørkt og bølgete....
Nei, billig parykk fra Thailand.

En til billig parykk.

Og en til...

Og siste..

Deretter ble det altfor kjedelig med blondt hår, fordi jeg har vel en slags hår-ad/hd eller noe.

Så da ble det blått, som er min yndlingshårfarge.

Men siden jeg ikke er en ung og sprek 20-åring lenger med lunger som elsker løsemidler og en hodebunn som tåler en atomkrig, så orket jeg ikke opprettholde fargen lenger....

Så da ble det SVART!
 (med insp. sNIIIIKen)

Og, for noen dager siden kjøpte jeg meg litt hår...
Også kastet jeg det mot hodet mitt, så satt det fast!

Og med langt hår er jeg lykkelig, for det er jo selvfølgelig det som teller!

God helg og god natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar