mandag 14. mai 2012

Für Elise

For tiden holder jeg på med hovedoppgave på skolen og etter to uker med å sminke veldig mange forskjellige mennesker slik og der omkring;






(Liten smakebit, så kom på utstillingen vår på Strykejernet Kunstskole 30. Mai og se resten!)

Så i dag måtte jeg gjøre noe helt annet for å få orden på tankene mine igjen.
Det resulterte i en fotosession med en annen elev på skolen, Elise, og jeg ble veldig fornøyd med bildene.


Jeg ble nødt til å bruke det jeg hadde tilfeldigvis i vesken av sminke, for jeg hadde ikke planlagt det.
Det blir nok noen flere bilder med Elise en annen dag, hvor jeg har med meg litt mer utstyr.

Jeg har brukt hvit maskara og hvit vannsminke på bryn og vipper, skyggelagt øynene med brunt og lagt rosa rouge oppover tinningen, på kinnbena og på haken.
På leppene har jeg bare brukt svart vannsminke, så det anbefales ikke til vanlig bruk for da blir leppene veldig tørre og det flyter utover fort.

Håret har jeg satt i to hestehaler på hver side, deretter fiskebenflettet det og lagt det på kryss over hodet. Elise har laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt hår, så det masse man kan gjøre med det.

Sånn lager man fiskebensfletter;
Skjønte dere?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar