søndag 24. juni 2012

Merkur

 I dag har jeg prøvd å ta noen bilder ute.
Desverre har jeg ikke noe som helst fancy lysutstyr hjemme, så jeg endte opp med å bruke en arbeidslampe jeg måtte holde i hånda mens jeg tok bildene.
I tillegg var jeg ikke smart nok til å tenke på at det kan bli vanskeligere å få nok lys jo senere på kvelden det er. Hvor går egentlig sola om natta?!.. Ehehe.
Det regnet også selvfølgelig, men med nok gaffa og en ødelagt paraply klarte vi oss.

Uansett! Relativt fornøyd med bildene siden det er første gang jeg prøver meg ordentlig på dette uten superlysutstyr.


Jeg har malt hele ansiktet til Jenny med bodypaintsminke i sølv og lagt glitter oppå.
På øynene har jeg brukt vanlig øyenskygge i svart, grått og sølv+flytende liner langs vippekanten oppe.
Håret er sprayet hvitt med hårfargespray.

Også prøvde jeg å løpe rundt med arbeidslampen mens kameraet stod på selvutløser da..
Det må man jo prøve.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar