fredag 22. juni 2012

Partymonster

 
Så i dag har min venninne Jenny stått modell for meg.
Endelig så har jeg fått brukt en gammel vintagekjole jeg kjøpte på ebay 
og aldri brukt(/fått på meg...) selv.

Se så glad hun ble for å få låne kjolen.

  Jeg har fremdeles oppheng på glitterbryn, så da ble det det.

Jeg driver fremdeles og prøver å få til lyset når jeg fotograferer,
jeg føler ikke at jeg får frem de lyseste fargene i øyenskyggen.
Jeg har i hvertfall brukt en mørk lilla i og over globalen helt opp til starten på øyenbrynet, samt under øyet og under øyekroken.
I ytterkanten av øyet har jeg brukt noe svart for å skape mer dybde og kontrast og på øyelokket har jeg brukt bronse og gull, jeg har også brukt gull i øyekroken.
Alle skyggene jeg har brukt er fargerike shimmerskygger og jeg bruker en concealer under for å få fargene sterkere og til å sitte bedre.

Om man skal legge såpass mørkt, og såpass mye skygge vil jeg anbefale en å ikke sminke resten av huden før man er ferdig med øynene.
Det er lett at skygger drysser mens man legger dem på og da er det lettere å fjerne dryss når det ikke ligger noe annet på huden.

Jeg har fortalt i et tidligere innlegg (nesten nederst) hvordan man legger på glitterbryn.

Ellers har jeg brukt en oransje rouge, korall leppestift og lagt en lys shimmerfarge oppå kinnbena.


 Håret er krøllet med rettetang (jeg kan lage en video en gang med hvordan man gjør det om det er ønskelig, inntil da; søk på youtube eller noe sånt) og tupert med fingerene og sprayet masse. Masse!


Foto, styling, hår og sminke av meg
Modell; Jenny Vatn Longova

Muligheter for at det dukker opp flere bilder etterhvert, men dette får holde for denne gang.




God natt og husk;

Ellers har jeg sett at folk synes det er utrolig gøy med spesialtilpassede portretter, derfor har jeg bestemt meg for å begynne med det.
Siden jeg har begynt å ta bilder selv og elsker å være kreativ med sminke, styling og setting vil jeg kunne tilby dette til andre.
Ta kontakt med meg om du er interessert i et annerledes portrett, fortell meg litt om hva du selv tenker, eller la meg skisse noen ideer jeg føler passer deg og din personlighet.
Pris blir vi enige om i forhold til hva slags materialer som trengs, men om du skynder deg så blir det nok ganske billig for de først kundene!
mail: marte.ostensen@gmail.com
tlf: 92830209

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar